رد کردن لینک ها

وظیفه یک نظافتچی راه پله چیست؟

به نام خدا

شرکت خدماتی نظافتی ، نظافت خانه ، نظافت راه پله ، نظافتچی خانم ، نظافتچی آقا
شرکت خدماتی نظافتی پاک مهر نیکومنش

مقدمه:

زمانی که بحث از نظافت و تمیزکاری به میان می آید تمامی اشخاص به اولین موردی که فکر میکنن شخص نظافتچی میباشد. چراکه نظافتچی مهمترین نقش را در تمیزی و پاکیزگی هر ساختمان و محدوده ای ایفا میکند به همین دلیل در این مقاله توضیحاتی در مورد نظافتچی راه پله و نظافت راه پله برای شما مشترکین گرامی داده ایم.

نظافتچی راه پله باید نظافتچی خانم باشد یا نظافتچی آقا:

زمانی که میگویم نظافتچی یعنی یک نفر که شغل او نظافت و تمیز کاری هستش و جنسیت این نفر اصلا مهم نیست اما برای بعضی از کارها اینگونه جا افتاده است که نظافتچی خانم بهتر عمل میکند و برای بعضی دیگر نظافتچی آقا

پس اشخاص زیادی به عنوان نظافتچی در محل های متفاوتی مشغول به کار هستند ولی هر یک بنا به نوع فعالیت خود در انجام نظافت محدوده تحت پوشش خود حرفه ای هستند و هرگز نمیتوانند به خوبی یکدیگر از پس کارهای هم بر بیایند

مثال:

یک نفر نظافتچی شرکتی است شخص دیگر نظافتچی رستوران ، نظافتچی منزل ، نظافتچی خیابانها ، نظافتچی متروها و نظافتچی راه پله که هر یک از پس وظایف دیگری به خوبی همان شخص بر نمی آیند ولی همچنان نظافتچی های خوبی هستند.

برای نظافت راه پله بهتر است نظافتچی آقا را رزرو کنیم و برای نظافت منزل نظافتچی خانم در ادامه توضیحاتی در این خصوص خواهیم داد.

نظافتچی راه پله

برای دریافت و رزرو نظافتچی اینجا کلیک کنید.

شمارهای تماس شرکت خدماتی نظافتی نیکومنش برای تمام نقاط تهران

22639189 – 26708748 

33151656 – 36051481

44480570 – 44818193

55981691 – 55981687

66127510 – 65811461

77036406 – 77622808

88750018 – 88453405

نظافت خانه - نظافت منزل - نظافت راه پله
نظافت خانه – نظافت منزل – نظافت راه پله

فرق میان نظافتچی راه پله و دیگر نظافتچی ها چیست؟

فرقی میان خود نظافتچی ها هرگز نبوده و نخواهد بود ولی بنا به توانایی هر شخص شرکت خدماتی نظافتی پاک مهر نیکومنش نظافتچی های خود را طبقه بندی میکند و

تعدادی بابت نظافت منزل تعدادی بابت نظافت راه پله ها و تعدادی بابت نظافت محل کار و… بنا به رزرو نظافتچی توسط مشتری ها به محل کار ها اعزام میشوند.

یک نظافتچی راه پله باید بداند مراحل نظافت راه پله چیست و برای تمیز کردن هر کثیفی از چه مواد شوینده ای استفاده کند

و به چه ترتیبی نظافت راه پله را شروع و به پایان برساند که این نکات باعث میشود که هر شخصی برای نظافت راه پله به عنوان یک نظافتچی راه پله اعزام نشود.

عواملی که می تواند بر دستمزد نظافتچی راه پله تأثیر بگذارد:

  • اندازه و وضعیت راه پله شما

هرچه راه پله شما بزرگتر باشد، کثیف تر است و در نهایت هزینه بیشتری پرداخت می کنید.

اگر راه پله بزرگی دارید یا راه پله ای دارید که مدت زیادی است تمیز نشده، متخصصان به زمان و وسایل نظافت بیشتری نیاز دارند. این موضوع باعث افزایش قیمت کلی نظافت راه پله می شود.

به همین دلیل است که بسیاری از نظافتچی‌ها و شرکت‌های مستقل را خواهید دید که نرخ‌های خود را بر اساس متراژ مربع تعیین می‌کنند.

هرچه راه پله شما بزرگتر باشد، ساعات بیشتری برای تمیز کردن نیاز دارید.

  • چقدر راه پله شما کثیف است:

قیمت نظافت راه پله نیز می تواند بر اساس میزان آشفتگی راه پله متفاوت باشد. اگر بچه‌های کوچک یا حیوانات خانگی یا هر دو آنها را داشته باشید، نظافتچی راه پله احتمالاً هزینه بیشتری از شما دریافت می‌کند. به عنوان مثال، شرکت های حرفه ای برای از بین بردن موهای زائد، لکه ها یا کثیفی حیوانات خانگی به زمان و تجهیزات تخصصی بیشتری نیاز دارند.

شرکت خدماتی نظافتی نیکومنش
  • نوع تمیز کردن :

آیا فقط برای زیباسازی راه پله خود به تمیزکاری استاندارد نیاز دارید، یا شاید، راه پله شما نیاز به تمیز کردن عمیق دارد؟
تمیز کردن عمیق راه پله چقدر می تواند بر قیمت تمیز کردن خانه شما تأثیر بگذارد. توجه داشته باشید نظافت عمیق راه پله به زمان زیادی نیاز دارد، همچنین باید مواد شوینده زیادی نیز مصرف شود، بنابراین ممکن است هزینه ها در مقایسه با نظافت معمولی بیشتر باشد.

  • فرکانس تمیز کردن :

همچنین، قیمت نظافت راه پله به تعداد دفعات تمیز کردن آن بستگی دارد. هر چه تعداد دفعات تمیز کردن راه پله ظرف یک ماه بیشتر باشد، قیمت هر بار تمیز کردن راه پله ارزان‌تر خواهد بود.
برخی از شرکت های نظافت راه پله با کمال میل به شما تخفیف می دهند. اگر قراردادی بلندمدت ببندید می توانید از نظافتچی راه پله تخفیف مناسبی دریافت کنید.

 

نظافتچی آقا

  • نظافت 4 ساعته
  • جنسیت : آقا
  • بیمه حوادث
  • ضمانت کار
  • بدون مواد شوینده
4 ساعته150
رزرو

نظافتچی آقا

  • نظافت 8 ساعته
  • جنسیت : آقا
  • بیمه حوادث
  • ضمانت کار
  • مواد شوینده : دارد
8 ساعته250
رزرو

نظافتچی خانم

  • نظافت 4 ساعته
  • جنسیت : خانم
  • بیمه حوادث
  • ضمانت کار
  • بدون مواد شوینده
4 ساعته200
رزرو

نظافتچی خانم

  • نظافت 8 ساعته
  • جنسیت : خانم
  • بیمه حوادث
  • ضمانت کار
  • مواد شوینده ندارد
8 ساعته300
رزرو

 

 

در اینجا برخی از رایج ترین انواع نظافت راه پله آورده شده است:


● نظافت منظم و استاندارد: این نوع نظافت راه پله شما را به اندازه کافی تمیز و مرتب می کند. در این نوع تمیز کاری نظافتچی راه پله محل شما را جارو می کند، پاک می کند، جاروبرقی می کشد و گرد و غبار را از بین می برد.
● نظافت عمیق راه پله: اگر اولین بار است که یک متخصص نظافت را استخدام می کنید یا ملک شما نیاز به توجه بیشتری دارد، تمیز نظافت عمیق ضروری است. این نوع نظافت برای از بین بردن سطح عمیق تری از کثیفی است و در کل نسبت به نظافت استاندارد دقیق تر است.
دانستن نوع نظافتی که نیاز دارید به شما کمک می کند تا برای قیمت نظافت راه پله بودجه خوبی در نظر بگیرید. البته نظافتچی راه پله قبل از شروع کار، راه پله شما را بازرسی می کند تا ببینند به چه نوع نظافتی نیاز دارید.

نظافتچی راه پله و نظافت راه پله

نکاتی مهم درباره نظافت پله :

همه می خواهند وقتی به خانه می آیند یا خانواده یا دوستان خود را به خانه می آورند، محیطی تمیز داشته باشند. با این حال، همه افراد زمان کافی برای تمیز کردن منظم پله‌های عمومی را ندارند. اینجاست که نقش نظافتچی راه پله حرفه ای مشخص می شود.
این بازار مملو از خدمات حرفه ای نظافت راه پله است. شرکت های نظافتچی معمولا خدمات نظافتی مقرون به صرفه و مؤثری را ارائه می دهد تا به شما کمک کند راه پله خود را تمیز نگهداری کنید.


به طور کلی، خدمات نظافت راه پله به طور منظم شامل موارد زیر است:


● جارو کردن
● گردگیری نرده ها
● تمیز کردن راه پله پشتی
● جارو کردن مسیر جلو
● جارو کردن کامل پله ها از بالا به پایین
● تمیز کردن کامل پله ها استفاده از مواد شوینده تمیز کننده
شرکت خدماتی نیکومنش سالها تجربه در این زمینه دارد. ما به خوبی از شرایط مشتریان خود آگاه هستیم و می دانیم اکثر آنها به دنبال خدمات نظافتی ارزان، قابل اعتماد و عالی با هزینه مناسب هستند.
شرکت خدماتی نیکومنش همواره خدمات نظافت حرفه ای با استانداردهای حرفه ای با کیفیت بالا را به شما ارائه می دهد. همچنین این شرکت اقدامات لازم را برای رسیدگی به تمامی درخواست های شما انجام می دهد. در صورتی که پله های شما به صورت نامناسب و یا بی کیفیت نظافت شوند ما پله ها را دوباره تمیز می کنیم.

قیمت نظافت راه پله

چرا باید نظافت راه پله ها در طول سال را جدی بگیریم :

یک راه پله نامرتب یا کثیف فضای دلپذیری را در خانه ایجاد نمی کند. تمیز نگه داشتن پله ها و بدون به هم ریختگی، معیاری از ایمنی را برای اعضای خانواده فراهم می کند.
صاحبان خانه و دکوراتورها معمولا برای ایمنی بیشتر و نیز ایجاد ظاهری زیبا، پله ها را با فرش، رانر، سنگ، کاشی یا چوب می پوشانند. هر سطحی برای حفظ ظاهری مرتب نیاز به تمیز کردن دارد. گرد و غبار، خز حیوانات خانگی و سایر زباله ها روی سطح پله ها فرود می آیند و سطح را لغزنده یا ناخوشایند می کنند.
پاک کردن راه پله از موانع و گنجاندن نظافت برنامه ریزی شده در روال نظافت منزل، راه پله ای امن ایجاد می کند و به پلکان اجازه می دهد تا به عنوان یک ویژگی جذاب در خانه باقی بماند.
نظافتچی راه پله می تواند در طول سال برای نظافت راه پله شما اقدام کند و همواره آن را تمیز نگه دارد. شما ابتدا باید با یک شرکت معتبر قرارداد ببندید تا با یک برنامه ریزی دقیق به شما کمک کند.
شرکت خدماتی نیکومنش یکی از شرکت های خدماتی معتبر و مناسب در کشور است که می تواند به شما در این زمینه کمک کند. این شرکت با تیم کاربلد و حرفه ای خود می توانند با تجهیزات مناسب راه پله شما را نظافت و تمیز کند.

شرکت خدماتی نظافتی ، نظافت منزل ، نظافت راه پله ، نظافتچی خانم ، نظافتچی آقا
شرکت خدماتی نظافتی ، نظافت منزل ، نظافت راه پله ، نظافتچی خانم ، نظافتچی آقا

بررسی خدمات نظافت شرکت نیکومنش :

شرکت خدماتی نیکومنش در تهران و دیگر نقاط خدماتی با کیفیت بالا با قیمت های بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهد. این خدمات شامل نظافت درب ها و پنجره های داخلی، کلیدهای روشنایی، اتاق خواب ها، راه پله ها، انبارها و … است.
اگر به دنبال یک شرکت نظافت منزل هستید، به دنبال متخصصان مجرب و آموزش دیده باشید. آنها خدمات با کیفیت بالایی را به شما ارائه می دهند که مطابق با انتظارات شما باشد.
اگر به یک آپارتمان اجاره ای نقل مکان می کنید، می توانید از خدمات تیم نظافت برای حفظ فضای داخلی آپارتمان خود استفاده کنید. شرکت خدماتی نیکومنش می تواند در تمامی زمینه های نظافتی به شما کمک کند.
خدمات نظافتچی راه پله می تواند شامل پله های مرمر و گرانیت باشد. مجموعه ما می تواند در نظافت پله های چوبی، پله های سنگی و پله های فلزی به شما کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نظافت راه پله با ما تماس بگیرید.

درصورت تمایل برای ارتباط با ما و عقد قرارداد لطفا با ما تماس بگیرید.
[]
1 Step 1
مشخصات فردی
نام
نام خانوادگی
شماره تماس
شماره تماسثابت
آدرس محل کار
0 /
خدمات

کاربران گرامی توجه داشته باشید :

لطفا فرم را با دقت و صحت کامل پر نمایید

رزرو اینترنتی حداکثر باید برای 2 روز آینده باشدبه طور مثال امروز درخواست نیرو ارسال شود تا 24 ساعت بعد با شما تماس گرفته خواهد شد و برای روز بعد اعزام میشوند


Previous
Next
شرکت خدماتی نظافتی - نظافت خانه - نظافت منزل - نظافت راه پله
شرکت خدماتی نظافتی – نظافت خانه – نظافت منزل – نظافت راه پله